Number of the records: 1
Poznatky z teórie imidža v maloobchodnej praxi
Title Poznatky z teórie imidža v maloobchodnej praxi Translation Image Theory Knowledge in Retail Practice Author info aut. Vanda Lieskovská Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 51, č. 6 (2003), s. 749-762. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * maloobchod * teórie ekonomické * metódy štatistické * porovnanie medzipodnikové * podnik * analýza klasifikačná * pojmy Annotation Problematika teórie imidža. Možnosti aplikovania poznatkov z oblasti teórie imidža v konkrétnych podmienkach maloobchodnej praxe. Klasifikácia imidža: zhľadiska objektu, z hľadiska pôsobnosti a rozšírenia, z hľadiska skutočnosti a požiadaviek, z hľadiska jeho nositeľov. Porovnanie imidža dvoch predajní rovnakej maloobchodnej firmy. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - BOOKS References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 6-10
article
Number of the records: 1