Number of the records: 1  

Strmý rast !

  1. Title Strmý rast !
    Author infoMartin Mazág
    Author Mazág Martin
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 2 (február 2005), s. 20-23. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords trh reklamný * reklama * výdavky * médiá * prognózy * 1996-2004
    AnnotationReálne výdavky na reklamu v médiách narástli v roku 2004 takmer o 20 percent, čo po zohľadnení inflácie znamená viac ako 12 percentný nárast. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR v rokoch 2000-2004. Vývoj mediamixu 2000-2004. Rok elektronických médií. Tlač - mierny nárast. Outdoor, online, kino. Vývoj reklamného trhu na Slovensku 1996-2004, prognózy 2005. Reklamný trh v Českej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.