Number of the records: 1
Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich
Title Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich Author info Viliam Trška Author Trška Viliam Source document Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 59-61. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords kanály distribučné * partneri obchodní * konflikty * výrobcovia * sprostredkovatelia * obchodníci * predajne podnikové * tovar drogeristický Annotation Konflikty, ktoré môžu vzniknúť v distribučných kanáloch - horizontálne a vertikálne konflikty. Horizontálne konflikty - vyskytujú sa medzi firmami na tej istej úrovni distribúcie - tzv. cenová vojna, kde profitujúcou stranou je spotrebiteľ. Vertikálne konflikty - vyskytujú sa častejšie a vznikajú medzi rôznymi členmi kanála na rôznej úrovni. Ide najmä o konflikt, ktorý sa vytvára pri dohadovaní obchodných a dodacích podmienok. Firma Procter & Gamble, jej najčastejšie typy konfliktov : výrobca verzus veľkoobchodník, výrobca verzus maloobchodník. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1