Number of the records: 1
Emocionálne pôsobenie značky
Title Emocionálne pôsobenie značky Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 56-57. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords produkty * značky výrobkov * značky kvality * marketing * obchod * zákazníci * imidž Annotation Budovanie značiek ako úsilie diferencovať produkt od ostatnej ponuky. Zámer značkovej politiky - vytvoriť značkou jedinečné predajné posolstvo. Značka ako prostriedok na vyjadrenie "ega". Mágia značky pozostávajúca z imidžu a vzťahov značky. Vizuálne metafory využívané v značkách. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00589-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1