Number of the records: 1
Marketing ekologických poľnohospodárskych a potravinárskych produktov
Title Marketing ekologických poľnohospodárskych a potravinárskych produktov Translation Marketing of agricultural and food ecological products Author info Anton Kretter Author Kretter Anton Source document Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 5, č. 3 (2005), s. 35-40. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2005. ISSN 1335-6186 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords potraviny * výrobky ekologické * dopyt * spotreba * marketing * marketing mix Annotation Ekologické poľnohospodárstvo, ekomarketing - definície. Reálny dopyt po ekologických potravinách je na nízkej úrovni. Príčinou tohto stavu je deficit informovanosti spotrebiteľov o individuálnom a spoločenskom úžitku ekopotravín, vyššia cena a úzky sortiment ekopotravín, ako aj ich nedostupnosť v obchodnej sieti. Prekonať tieto bariéry dopytu po ekopotravinách môže účinne napomôcť aktívne využívanie marketingu, v súčasnosti najmä komunikačnej politiky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1