Number of the records: 1  

Marketing ekologických poľnohospodárskych a potravinárskych produktov

  1. Title Marketing ekologických poľnohospodárskych a potravinárskych produktov
    TranslationMarketing of agricultural and food ecological products
    Author infoAnton Kretter
    Author Kretter Anton
    Source document Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 5, č. 3 (2005), s. 35-40. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2005. ISSN 1335-6186
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords potraviny * výrobky ekologické * dopyt * spotreba * marketing * marketing mix
    AnnotationEkologické poľnohospodárstvo, ekomarketing - definície. Reálny dopyt po ekologických potravinách je na nízkej úrovni. Príčinou tohto stavu je deficit informovanosti spotrebiteľov o individuálnom a spoločenskom úžitku ekopotravín, vyššia cena a úzky sortiment ekopotravín, ako aj ich nedostupnosť v obchodnej sieti. Prekonať tieto bariéry dopytu po ekopotravinách môže účinne napomôcť aktívne využívanie marketingu, v súčasnosti najmä komunikačnej politiky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.