Number of the records: 1  

Marketing ako nástroj podpory regionálneho rozvoja v SR

  1. Title Marketing ako nástroj podpory regionálneho rozvoja v SR
    TranslationMarketing as a support tool of regional development
    Author infoEva Hanuláková, Ferdinand Daňo
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 4, č. 7 (2005), s. 52-63. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing regionálny * rozvoj regionálny * Slovensko * marketing územia * rozvoj hospodársky * parky priemyselné
    AnnotationPodstata a východiská marketingu ako nástroja regionálneho rozvoja. Marketing ako integrálna súčasť koncepcií rozvoja územia. Marketingové aspekty rozvoja miest a obcí. Priemyselné parky ako produkt regionálneho marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01527-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.