Number of the records: 1
Marketing ako nástroj podpory regionálneho rozvoja v SR
Title Marketing ako nástroj podpory regionálneho rozvoja v SR Translation Marketing as a support tool of regional development Author info Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 4, č. 7 (2005), s. 52-63. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISSN 1335-9746 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing regionálny * rozvoj regionálny * Slovensko * marketing územia * rozvoj hospodársky * parky priemyselné Annotation Podstata a východiská marketingu ako nástroja regionálneho rozvoja. Marketing ako integrálna súčasť koncepcií rozvoja územia. Marketingové aspekty rozvoja miest a obcí. Priemyselné parky ako produkt regionálneho marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 01527-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 7-8
article
Number of the records: 1