Number of the records: 1
Nejčastější otázky a problémy výzkumu reklamy
Title Nejčastější otázky a problémy výzkumu reklamy Author info Martina Juříková Author Juříková Martina Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 4 (2005), s. 12-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * efektívnosť * meranie * výskum * spotrebitelia * motivácia * nákup Annotation Meranie účinku reklamy. Pre-test - na minimalizáciu rizika a zvýšenie účinku reklamy. Kvalitatívne a kvantitatívne poňatie merania účinku reklamy. Ako maximalizovať účinok reklamy. Optimalizácia frekvencie a dosahu reklamy. Faktory ovplyvňujúce propagačný účinok reklamy. Dôsledky a prínos pre teóriu a prax. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1