Number of the records: 10
Segmentation of modern structured product market
Title Segmentation of modern structured product market Author info Martin Svoboda Author Svoboda Martin Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 3, č. 1 (2006), s. 76-89. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2006. ISSN 1336-3301 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 336.76 - Burzovníctvo. Peňažný trh Keywords segmentácia trhu * papiere cenné * produkty * certifikáty investičné * dlhopisy * varanty * investovanie * banky * klienti Annotation Segmentácia trhu s modernými štruktúrovanými produktami. Tieto produkty možno rozdeliť do dvoch základných skupín. Na jednej strane sú to investičné produkty zahrnujúce investičné certifikáty a akciové dlhopisy. Druhú skupinu tvoria produkty, ktoré možno členiť na warranty a knockout produkty. Jednotlivé moderné štruktúrované produkty sú cenné papiere, sú podrobne charakterizované z hľadiska štruktúry, výnosovo rizikového profilu, ich výhod a možností použitia v rámci investičných stratégií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-3
article
Number of the records: 10