Number of the records: 1
Marketing a jeho význam v rámci trhovej globalizácie
Title Marketing a jeho význam v rámci trhovej globalizácie Author info Milan Jedlička Author Jedlička Milan Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 23-25. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * trh svetový * globalizácia * marketing manažment Annotation Špecifikácia niektorých dôležitých odporúčaní v oblasti uplatňovania marketingového manažmentu pre manažérov pôsobiacich predovšetkým v rámci slovenskej ekonomiky. Globalizácia svetového trhu a marketing. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1