Number of the records: 1  

Factors of successfulness of organic markets

  1. Title Factors of successfulness of organic markets
    TranslationFaktory úspešnosti ekologických trhov
    Author infoAnton Kretter, Iveta Ubrežiová
    Author Kretter Anton
    Co-authors Ubrežiová Iveta
    Source document Agricultural economics : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Vol. 52, no. 8 (2006), s. 358-360. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2006. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 631 - Poľnohospodárstvo
    Keywords poľnohospodárstvo * potraviny * produkty * ekológia * výroba ekologická * trh * Slovensko
    AnnotationAj keď o ekologickom spôsobe výroby na Slovensku sa hovorí už od 90. rokov minulého storočia, trh týchto produktov je stále iba vo fáze vzniku. Takmer 90 percent ekologickej poľnohospodárskej produkcie ide na export alebo sa predáva ako konvenčná produkcia. Na Slovensku je málo obchodov, v ktorých sa predávajú ekopotraviny. Článok skúma a determinuje faktory úspešnosti trhu ekoproduktov na vertikále poľnohospodársky podnik - spracovateľ - obchod - spotrebiteľ v smere aktivizácie trhu ekoproduktov na Slovensku.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58039.pdf
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.