Number of the records: 1  

Model koncepcie služieb zameraný na financovanie neziskovej organizácie

  1. Title Model koncepcie služieb zameraný na financovanie neziskovej organizácie
    Author infoTomáš Bačo
    Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 192-200. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 334 - Formy organizácií a spolupráce v hospodárstve
    Keywords organizácie neziskové * marketing * zdroje finančné * služby * služby neplatené
    AnnotationModel marketingových aktivít zameraných na získavanie financií v neziskových organizáciách, ktorý chápe marketingový prístup ako filozofiu prejavujúcu sa v každej činnosti všetkých členov neziskovej organizácie. Takýto komplexný prístup v chápaní marketingu má následný dopad na získavanie potrebných finančných zdrojov nevyhnutných pre samotné naplnenie cieľa organizácie. Model "4P" zameraný na získavanie zdrojov a jeho interakcie s okolím organizácie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE06 01168-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.