Number of the records: 1  

CSR stále pomerne neznáma téma

  1. Title CSR stále pomerne neznáma téma
    Author infoMartin Mazág
    Author Mazág Martin
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 11 (november 2006), s. 20. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Keywords firmy * zodpovednosť spoločenská * Slovensko
    AnnotationVýsledky tretieho pokračovania prieskumu Spoločenská zodpovednosť firiem (CSR) a vnímanie obyvateľmi Slovenska. CSR pozná pätina ľudí, ale skôr intuitívne. Najdôležitejšou oblasťou CSR vo vnímaní verejnosti je zamestnanecká politika firmy v jej najširšom slova zmysle (vzdelávanie, sociálny program, benefity). Vzťah k životnému prostrediu a filantropia sú najviditeľnejšie znaky, na základe ktorých sa respondenti rozhodujú o tom, či firma je alebo nie je spoločensky zodpovedná.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 7-12 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.