Number of the records: 1
Zdieľaný marketing - spoločný marketing ziskového a neziskového sektora
Title Zdieľaný marketing - spoločný marketing ziskového a neziskového sektora Translation Cause-related marketing - mixed marketing of profit and non-profit sector Author info Ľudovít Hajduch Author Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Česká ekonomika v procesu globalizace : 2. sekce: Role a problémy veřejného sektoru v moderním sociálním státě: sborník příspěvků z mezinárodní ekonomické konference Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity 13.9.-14.9.2006. S. 53-57. - Brno : Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-4086-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * obchod * reklama * dary * zisk * organizácie neziskové * podnik obchodný Annotation Zdieľaný - obojstranný marketing založený na princípe spojenia ziskového a neziskového subjektu so ziskovým aj dobročinným cieľom (cause-related marketing). Spojenie filantropických aktivít s komerčnými. Spojenie zákazník - firma - nezisková organizácia. Kroky pre vytvorenie spoločného marketingu. Výhody, ktoré obojstranný marketing prinesie ziskovému a neziskovému sektoru. Riziká zdieľaného - obojstranného marketingu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00502-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1