Number of the records: 1  

Transformácia maloobchodného trhu a jej dopad na spotrebiteľské správanie

  1. Title Transformácia maloobchodného trhu a jej dopad na spotrebiteľské správanie
    TranslationTransformation of the Retail Market and Its Impact on Consumer Behavior
    Author infoVanda Lieskovská, Vladimír Gazda
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Gazda Vladimír EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Source document Acta academica karviniensia. Č. 2 (2005), s. 82-87. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords maloobchod * reťazce obchodné * trh nákupný * Slovensko * hypermarkety * styk platobný bezhotovostný * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa
    AnnotationStručný pohľad na vývoj maloobchodného trhu na Slovensku v zmysle penetrácie zahraničných obchodných reťazcov najmä vo forme vzniku nových supermarketov a hypermarketov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní pri výbere nákupného miesta s odstupom piatich rokov a analýza nových možností realizácie platieb v maloobchode prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00938-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.