Number of the records: 1
Využitie štatistiky v marketingovom výskume
Title Využitie štatistiky v marketingovom výskume . (2/2) Author info Marián Rimarčík Author Rimarčík Marián EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 7-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 311 - Štatistika ako veda. Štatistická teória Keywords štatistika * výskum štatistický * údaje štatistické * metódy štatistické * marketing * škálovanie * analýza zhluková * odhady Annotation Úloha induktívnej štatistiky. Populácia a vzorka. Testy významnosti. Použitie intervalových odhadov. Predpoklady využitia induktívnej štatistiky. Viacrozmerné prieskumné techniky: 1. Zhluková analýza 2. Faktorová analýza a analýza hlavných komponentov 3. Multidimenzionálne škálovanie 4. Optimálne škálovanie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1