Number of the records: 1
Cena
Title Cena . Časť 5. Marketing, stratégia malej firmy : Časť 5.2.2 Author info Slávka Šagátová Author Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podnikateľské minimum : školiaci materiál Príručka pre začínajúcich podnikateľov. S. 109-115. - Bratislava : Slovenská asociácia malých podnikov, 2006. ISBN 80-969619-7-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords ceny * tvorba cien * dopyt * ponuka * ceny trhové * prirážky cenové * trh * náklady Annotation Ovplyvnenie výšky ceny dopytom a ponukou. Cenová stratégia. Postupy tvorby cien. Nákladovo orientovaná tvorba cien. Výpočet ceny výrobku pomocou ziskovej prirážky. Výpočet ceny konkrétneho výrobku. Výpočet ceny služieb pomocou hodinovej sadzby. Konkurenčne a dopytovo orientovaná tvorba cien. Public work category Scientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00894-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1