Number of the records: 1
Cílové skupiny: každá úplně jiná
Title Cílové skupiny: každá úplně jiná Author info Radek Hauerland Author Hauerland Radek Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 5 (květen 2007), s. 21. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 623 - Vojenská technika. Zbrojná technika Keywords zbrane * technika zbrojná * technika vojenská * armáda * výroba * obchod zahraničný * marketing * Česko Annotation Produkty Českej Zbrojovky v Uherskom Brode sú známejšie v zahraničí ako na domácom trhu. Najväčší odberatelia - Ázia a USA. Vývoz do USA pre civilný trh. Európsky trh úplne odlišný od amerického. Najprísnejšie požiadavky na technické parametre v Európe. Cena v závislosti od jednotlivých teritórií a kúpyschopnosti krajiny. Výroba plagiátov v niektorých európskych krajinách. Reklama na zbrane v periodikách zameraných na streľbu a poľovačku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-12 + 9 príl.
article
Number of the records: 1