Number of the records: 1
Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry
Title Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 3-4 (2006), s. 2-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Note VEGA 1/123/04 "Transformačné zmeny interpodnikových vzťahov v oblasti nákupu" Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Keywords vzťahy medzipodnikové * spolupráca podnikov * podnik výrobný * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * nákup * dodávatelia * partneri obchodní * veľkosť podnikov * prieskum štatistický Annotation Charakteristika interpodnikových vzťahov. Interpodnikové vzťahy a nákupná politika podniku. Rozhodovanie podniku medzi nákupom alebo výrobou. Rozdelenie nákupov medzi niekoľkých dodávateľov. Podstata vzťahov s dodávateľmi. Analýza údajov z prieskumu, ktorý sa týkal organizácie, nástrojov, metód práce a názorov na funkciu nákupu, ktoré existujú v jednotlivých typoch podnikov na území Slovenska. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00426-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1