Number of the records: 1
Rozdiely a súvislosti medzi firemným imidžom a firemnou identitou
Title Rozdiely a súvislosti medzi firemným imidžom a firemnou identitou Author info Ľuboš Mišún, Juraj Mišún Author Mišún Ľuboš EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Mišún Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing a obchod 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ. S. 261-265. - Zvolen : Bratia Sabovci, s.r.o., 2005. ISBN 80-89029-97-3 Výstup z projektu VEGA 1/2635/05 Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov
Note VEGA 1/2635/05 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * komunikácia firemná * komunikácia manažérska * rast podniku * identita podniková Annotation Pojem imidž firmy. Firemná identita. Vzťah firemnej identity a firemného imidžu. Ich rozdiely. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 01214-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1