Number of the records: 1  

Koncepcia mestského marketingu s aplikáciou v meste Trenčín

  1. Title Koncepcia mestského marketingu s aplikáciou v meste Trenčín
    Author infoMiloš Moravčík
    Author Moravčík Miloš EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 108-110. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords plán marketingový * marketing * Trenčín * mestá * obce * regióny * pojmy * plán územný
    AnnotationTeoretické vymedzenie marketingu mesta, jeho východiská a jednotlivé koncepcie. Metodológia tvorby mestského marketingu. Marketingová časť Plánu hospodárskeho a sociálneho rozvoja mesta Trenčín.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01042-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.