Number of the records: 1
Migrácia a jej vplyv na marketingovú stratégiu v podmienkach SR
Title Migrácia a jej vplyv na marketingovú stratégiu v podmienkach SR Translation Migration and its impact on marketing strategy in Slovak Republic Author info Ľubomíra Krausová, Otília Zorkóciová Author Krausová Ľubomíra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : nové trendy v mezinárodním podnikání : sborník z mezinárodní vědecké konference : Praha a Bratislava, 13. červen 2008. S. 247-253. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1372-0 Výstup z projektu VEGA 1/4562/07 Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii
Note VEGA 1/4562/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 325 - Migrácia. Kolonizácia Keywords migrácia * pohyb síl pracovných medzinárodný * kultúra * národ * zákazníci * investori * investície priame zahraničné * stratégia marketingová * svet * Slovensko Annotation Myšlienka pluralistickej Európy - predstava Európy regiónov, rôznych vlastí a rôznych kultúr. Európska identita - zjednotení v rozmanitosti. Migrácia a jej vplyv na marketingovú stratégiu v Slovenskej republike podľa Hostedeho kultúrnych dimenzií. Porovnanie Hostedeho kultúrnych dimenzií Slovenska a susedných krajín. Porovnanie Slovenska a Južnej Kórey. Porovnanie Slovenska a Francúzska. Public work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00933-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1