Number of the records: 1
Event marketing a jeho postavenie v marketingovej komunikácii
Title Event marketing a jeho postavenie v marketingovej komunikácii Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference : sborník příspěvků, Olomouc 11.9.2008.. S. 363-369. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2008. ISBN 978-80-87237-00-5 Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
Note VEGA 1/4559/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * firmy * reklama * podpora predaja * prezentácia firemná * práca s verejnosťou Annotation Event marketing a jeho vývoj. Druhy komunikácie. Event marketing a komunikačný mix. Event marketing a podpora predaja. Event marketing a práca s verejnosťou. Proces plánovania a tvorba event marketingovej stratégie. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00106-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1