Number of the records: 1  

Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora

  1. Title Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora
    Author infoIvana Mižičková
    Author Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. Roč. 6, č. 5 (2008), s. 16-17. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * spolupráca podnikov * podnikatelia * organizácie
    AnnotationCRM z pohľadu neziskovej organizácie a z pohľadu ziskových spoločností. CRM (cause related marketing) predstavuje efektívnu spoluprácu organizácií tretieho sektora so ziskovo orientovanými spoločnosťami, pri ktorej všetky zainteresované strany dosahujú svoje ciele.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00268-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.