Number of the records: 1  

Word of mouth marketing - nízkonákladová koncepcia ako šitá na mieru neziskovkám

  1. Title Word of mouth marketing - nízkonákladová koncepcia ako šitá na mieru neziskovkám
    Author infoIvana Mižičková
    Author Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. Roč. 6, č. 6 (2008), s. 12. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords informácie * komunikácia marketingová * organizácie neziskové * propagácia
    AnnotationWord of mouth marketing (WoM) - chápeme ako marketing založený na sprostredkovaných informáciách. Jeho podstatu tvoria odporúčania ľudí namiesto presviedčania, manipulácie a čohosi, čomu sa odborne hovorí cielená marketingová komunikácia. WoM a neziskový sektor. Výhody a nevýhody WoM.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00528-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.