Number of the records: 1
Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image
Title Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image Translation Sociálna zodpovednosť obchodnej spoločnosti ako marketingový nástroj jej imidžu Author info Kristína Viestová, Jana Štofilová, Katarína Golec Karasová Author Viestová Kristína Co-authors Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Golec Karasová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Tożsamość i wizerunek marketingu. S. 175-182. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7 Výstup z projektu VEGA 1/3760/06 Trh, obchod a individuálna spotreba
Note VEGA 1/3760/06 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * nástroje marketingové * zodpovednosť spoločenská * podnik * imidž * spoločnosti obchodné * audit Annotation Pojem sociálneho marketingu. Imidž a CSR (Corporate social responsibility). Termín Corporate social responsibility. Aktivity CSR a motivácia spoločností k CSR. Sociálna zodpovednosť obchodu, obchodnej spoločnosti. Potreba ocenenia CSR. Audit podnikových CSR aktivít nezávislou organizáciou. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00904-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1