Number of the records: 1
Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia
Title Možnosti marketingového prieskumu a oblasti jeho využitia Parallel title Marketing research possibilities and areas of utilization Author info Dana Vokounová, Lucia Vilčeková Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Vilčeková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 76-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * prieskum informačný * prieskum spotrebiteľský * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * dotazníky Annotation Miesto marketingového prieskumu v súčasnosti. Delenie prieskumu na kvalitatívny a kvantitatívny. Metódy kvalitatívneho marketingového prieskumu: skupinová diskusia, hĺbkový rozhovor, projektívne techniky. Kvantitatívny prieskum. Porovnanie kvalitatívneho a kvantitatívneho prieskumu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01214-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1