Number of the records: 1
Marketing for the European market
Title Marketing for the European market Author info Recenzovali: Š. Cisko, I. Rukovanský, R. Kampf Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 211-215. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo ŽU, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * koncepcie * analýzy * Európa * Európska únia Annotation Koncepcia európskeho marketingu. Európsky marketing sa formuje ako podnikateľská a manažérska koncepcia, ktorá uľahčuje podnikateľským subjektom realizáciu transakcií na jednotnom trhu Európskej únie pri maximálnom rešpektovaní suverenity európskeho spotrebiteľa. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00207-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1