Number of the records: 1  

Marketing strategies for the European market

  1. Title Marketing strategies for the European market
    Author infoViera Čihovská, Júlia Lipianska, Milan Oreský
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju : VI. Sympozium Marketingu Miedzynarodowego, Zakopane, 14-16 czerwca 2010 r.. S. 49-57. - Warszawa : Polskie wydawdictwo ekonomiczne, 2010. ISBN 978-83-208-1888-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * koncepcie * stratégia marketingová * stratégia inovačná * spotrebitelia * Európa * Európska únia
    AnnotationKoncepcia európskeho marketingu. Európsky marketing a jeho národná, multinárodná a medzinárodná charakteristika a rozlišovanie špecifických rozdielov. Strategické alternatívy pre podnik v rámci európskeho trhu.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00208-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.