Number of the records: 1
Marketing strategies for the European market
Title Marketing strategies for the European market Author info Viera Čihovská, Júlia Lipianska, Milan Oreský Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju : VI. Sympozium Marketingu Miedzynarodowego, Zakopane, 14-16 czerwca 2010 r.. S. 49-57. - Warszawa : Polskie wydawdictwo ekonomiczne, 2010. ISBN 978-83-208-1888-8 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * koncepcie * stratégia marketingová * stratégia inovačná * spotrebitelia * Európa * Európska únia Annotation Koncepcia európskeho marketingu. Európsky marketing a jeho národná, multinárodná a medzinárodná charakteristika a rozlišovanie špecifických rozdielov. Strategické alternatívy pre podnik v rámci európskeho trhu. Public work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00208-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1