Number of the records: 1
Pôsobenie Slovenskej republiky na EXPO 2010 v Šanghaji, v Číne ako súčasť budovania Corporate Identity štátu
Title Pôsobenie Slovenskej republiky na EXPO 2010 v Šanghaji, v Číne ako súčasť budovania Corporate Identity štátu Author info Lenka Šimorová Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 502-507. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/ 0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 06 - Organizácie. Združenia. Kongresy. Výstavy. Múzeá Keywords identita podniková * štát * politika zahraničná * výstavy * akcie odborné medzinárodné * Čína Annotation Pojem Corporate Identity (CI) je veľmi široký, pretože slúži nielen ako nástroj marketingovej politiky firiem, ale má nezastupiteľnú úlohu v zahraničnej politike štátov. CI a jeho prvky - Corporate Design, Corporate Communication, Corporate Network, Corporate Culture a Corporate Image. Identifikácia jednotlivých častí CI na konkrétnom prípade pôsobenia SR na svetovej výstave EXPO 2010 a poukázanie na možnosti využitia CI ako strategického marketingového nástroja aplikovaného na prostredie na úrovni štátu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00205-026, originál dokumentu
article
Number of the records: 1