Number of the records: 1  

Internet a sociálne siete ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie

  1. Title Internet a sociálne siete ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie
    Author infoVeronika Nekolová
    Author Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 347-351. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords komunikácia marketingová * internet * siete sociálne * siete počítačové * systémy dialógové
    AnnotationNové formy marketingovej komunikácie - on-line marketing. Komunikačné nástroje v prostredí internetu. Medzi nové komunikačné prostriedky patria v rámci internetu sociálne siete, blogy, vyhľadávače, on-line reklama, rozvíjajúci sa mobilný marketing.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00205-053, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.