Number of the records: 1
Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota
Title Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota Author info Ivan Bzdúšek Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 133-141. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * siete obchodné * imidž * zákazníci * spotrebitelia * prieskum trhu Annotation Význam faktorov ovplyvňujúcich výber nákupného miesta. Analýza imidžu nákupného centra. Pozícia komplexu COOP Jednota. Spontánne doplnenie viet podľa vlastného názoru. Hodnotenie atribútov obchodov COOP Jednoty. Hodnotenie vyhlásení a profilu imidžu COOP Jednoty. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01191-023, originál dokumentu
article
Number of the records: 1