Number of the records: 1
Strategic Marketing Alternatives for European Market
Title Strategic Marketing Alternatives for European Market . 16 Translation Strategické marketingové alternatívy pre európsky trh Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Competitive and cooperative business strategies for efficient outcomes in different markets - internal organisational drivers. S. 243-250. - Siedlce : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego, 2011. ISBN 978-83-7051-641-3 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * trh spoločný * adaptácia * Európska únia Annotation Koncepcia európskeho marketingu. Rozšírenie Európskej únie, rozšírenie európskeho trhu. Prechod od národného marketingu k európskemu marketingu. Alternatívy marketingovej stratégie pre európsky trh. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01358-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1