Number of the records: 1
Environmentálny marketing
Title Environmentálny marketing Parallel title Environmental marketing Author info Vítězslav Balhar Author Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * stratégia marketingová * marketing mix * nástroje marketingové * prostredie životné * zodpovednosť spoločenská Annotation Environmentálny alebo ekologický marketing ako ucelená orientácia firmy smerom k ekologickým otázkam, ktorá je daná vzťahom k životnému prostrediu a prejavuje sa v cieľoch, stratégiách a konkrétnych marketingových mixoch firmy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-004, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 77.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1