Number of the records: 1  

Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva

  1. Title Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva
    Parallel titleUsing of review portals as an active tool in hospitality marketing
    Author infoJán Svoboda
    Author Svoboda Ján
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 223-226. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords propagácia * reklama * prezentácia * podpora predaja * hotelierstvo * služby doplnkové * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationOblasť hotelierstva a rôzne formy propagácie a podpory predaja produktov alebo služieb v hotelierstve. Referenčný marketing, ktorý sa v oblasti hotelierstva dosiahne využitím hodnotiacich portálov.
    DatabaseARTICLES