Number of the records: 1
Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby)
Title Význam farieb vo vizuálnej komunikácii a pri tvorbe imidžu (hotelové služby) Parallel title Importance of color in visual communication and in a process of creating a corporate image (hotel services) Author info Katarína Žažová Author Žažová Katarína Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 268-276. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords komunikácia * komunikácia marketingová * hotely * hotelierstvo * služby * propagácia * farby * identita podniková * imidž Annotation Význam farieb a ich miesto medzi prostriedkami vizuálnej komunikácie v oblasti služieb (ako prvku korporátnej identity). Príklady z hotelovej praxe a výsledky výskumov preukazujúce dôležitosť farby ako prostriedku vizuálnej komunikácie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1