Number of the records: 1
Principles of marketing
Title Principles of marketing Author info Philip Kotler, Gary Armstrong Author Kotler Philip Co-authors Armstrong Gary Issue data Harlow : Pearson Education , 2012. - 136 s. + 1 príloha: mymarketinglab Issue 14th ed. , global edition ISBN 978-0-273-75243-1 , 0-273-75243-X Document kind monographs Language English Country of Edition Great Britain systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * spotrebitelia * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * reklama * práca s verejnosťou * podpora predaja * výhody konkurenčné * zodpovednosť spoločenská * etika * plán marketingový Database BOOKS Copy count 3, currently available 0, at library only 3 Call number 856120, 860071, 860072
book
Call number Location Sublocation Info 860071 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 860072 SEK Pobočka SEK Košice In-Library Use Only 856120 OBF Knižnica Obchodnej fakulty In-Library Use Only
Number of the records: 1