Number of the records: 1  

Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou

  1. Title Aj známa a dlhotrvajúca značka sa môže stať bezcennou
    Author infoPeter Kardoš, Miroslav Jakubec
    Author Kardoš Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Jakubec Miroslav EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Finančný manažment. Č. 9 (2012), s. 58-61. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * značky výrobné * kvalita výrobkov * káva * kaviarne * fototechnika * potraviny * čokoláda
    AnnotationRozšírenie pôvodnej rozlišovacej funkcie značky. Vznik, vývoj a zhodnotenie súčasnej pozície niektorých vybraných značiek: Starbucks, Kodak, Manner.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01014-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 4-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.