Number of the records: 1
Výskum spokojnosti bankových klientov na Slovensku a v Českej republike
Title Výskum spokojnosti bankových klientov na Slovensku a v Českej republike Translation Bank client satisfaction survey in Slovakia and tehe Czech Republic Author info Jaroslav Belás, Anna Kotásková Author Belás Jaroslav Co-authors Kotásková Anna Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 21, č. 2 (Február 2013), s. 27-30. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2013. ISSN 1335-0900 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords spokojnosť zákazníkov * služby bankové * Slovensko * Česko * banky Annotation Komerčná banka podobne ako ďalšie podnikateľské subjekty dosahuje svoje základné ciele prostredníctvom predaja bankových produktov a služieb klientom. V tomto kontexte majú teda klienti banky významné postavenie, pretože nakupujú produkty bánk, čím vytvárajú primeranú ziskovosť banky a podporujú jej konkurenčnú schopnosť. Analýza spokojnosti slovenských a českých bankových klientov so službami komerčných bánk, najdôležitejšie faktory spokojnosti, resp. nespokojnosti zákazníkov a porovnanie aktuálnych trendov spokojnosti slovenských a českých bankových klientov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1-5
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 87.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1