Number of the records: 1  

Efektívnosť reklamných kampaní využitím nástrojov online marketingu

  1. Title Efektívnosť reklamných kampaní využitím nástrojov online marketingu : bakalárska práca
    Author infoFrantišek Jenčo, školiteľ: Ľuboš Oláh
    Author Jenčo František
    Another authors Oláh Ľuboš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2013. - 55 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number870569

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha356.5 KBfrom the EU IP address after logging in
    Elektronická verzia práce1 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.