Number of the records: 1  

Architektura značek jako východisko pro strategický brand management

  1. Title Architektura značek jako východisko pro strategický brand management
    Author infoMartin Machek
    Author Machek Martin
    Source document Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 1 (2013), s. 1-10. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords stratégia marketingová * značky výrobkov * značky kvality * systémy informačné * manažment strategický
    AnnotationHlavné strategické prístupy k architektúre značky, ktoré definuje odborná literatúra, a ktoré využívajú úspešne multinacionálne firmy.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext211.7 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.