Number of the records: 1  

Postoje slovenského spotrebiteľa k bioproduktom: vnímanie, porozumenie, skúsenosť a bariéry nákupu

  1. Title Postoje slovenského spotrebiteľa k bioproduktom: vnímanie, porozumenie, skúsenosť a bariéry nákupu
    Parallel titleAttitudes of Slovak consumers towards Bio products: perception, understanding, experience and purchase barriers
    Author infoJanka Kopaničová, Dagmar Klepochová
    Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 263-272, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba
    Keywords bioprodukty * biopotraviny * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * spotreba udržateľná * Slovensko
    AnnotationAké je spotrebiteľské správanie Slovákov z perspektívy trvalo udržateľnej spotreby, aké hodnoty a postoje ich vedú k environmentálne uvedomelému správaniu. Časť výskumu bola zameraná na odhaľovanie, či slovenskí spotrebitelia poznajú a ako chápu koncept bioproduktov a súčasne, aké je ich spotrebiteľské správanie v súvislosti s bioprodukciou.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-042, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF125.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.