Number of the records: 1
Vydávanie mediálneho obsahu na mobilných platformách: predikcie a vízie verzus realita a fakty
Title Vydávanie mediálneho obsahu na mobilných platformách: predikcie a vízie verzus realita a fakty Parallel title Mobile digital publishing of media content: predictions and vision versus reality and facts Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Zväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice. S. 167-176. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * telefón mobilný * internet * marketing * vydavateľstvá * periodiká * časopisy * predaj Annotation Rozvoj mobilných zariadení a mobilného marketingu. Aktuálne trendy v mobilnom marketingu. Vydávanie mediálneho obsahu na tabletoch. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01108-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1