Number of the records: 1
Purchasing behaviour of B2B Market
Title Purchasing behaviour of B2B Market Author info Gabriela Masárová, Ľubica Štefániková Author Masárová Gabriela Co-authors Štefániková Ľubica Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 23-30. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords správanie spotrebiteľa * trh * podnikanie * zákazníci * stratégia marketingová * rozhodovanie nákupné Annotation Nákupné správanie na B2B trhoch, ktoré sa výrazne odlišuje od nákupného správania B2C trhov. Zákazníkmi B2B trhov sú vždy iba podniky, pričom podniky nakupujú produkty a služby predovšetkým za účelom ďalšej výroby prípadne predajom a nie za účelom uspokojenia potrieb. Organizované nákupné správanie je kľúčovým prvkom vzťahov na B2B trhu a detailné poznanie všetkých jeho aspektov vedie k tvorbe dlhodobých vzťahov v oblasti B2B. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1
article
Number of the records: 1