Number of the records: 1
The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic
Title The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic Author info Vanda Lieskovská, Denisa Bilohuščinová, Silvia Megyesiová Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Source document The 7th International Days of Statistics and Economics : conference proceedings : September 19-21, 2013 Prague, Czech Republic. S. 778-786 [online]. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2013. ISBN 978-80-86175-87-4 Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
Note VEGA 1/0906/11. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords potraviny * obchod * predaj * značky kvality * supermarkety * Slovensko * komunikácia marketingová Annotation Vplyv marketingovej komunikácie na obchod s potravinami v Slovenskej republike. Efektívnosť marketingovej komunikácie pri predaji potravín vo vybraných supermarketoch. URL http://msed.vse.cz/files/2013/156-Bilohuscinova-Denisa-paper.pdf Public work category Invited reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01247-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 245.1 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1