Number of the records: 1
Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR
Title Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR Translation Acceptance of sales promotion of domestic products by consumers in retail in the Slovak Republic Author info Vanda Lieskovská, Silvia Megyesiová, Denisa Bilohuščinová Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 2-12. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podpora predaja * správanie spotrebiteľa * potraviny * marketing * stratégia marketingová Annotation Výskum etnocentrizmu slovenského spotrebiteľa a komunikačná kampaň v zameraní na podporu predaja domácich produktov v slovenskom maloobchode. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01553-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2013: 1-2
article
Number of the records: 1