Number of the records: 1
Marketing oriented on the seniors
Title Marketing oriented on the seniors Translation Marketing zameraný na seniorov Author info Monika Matušovičová Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. pp. 73-78 CD-ROM. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 / Kolouchová Daniela ; Kita Jaroslav ; Karlíček Miroslav ; Current challenges of marketing and their application in practice International scientific conference. ISBN 978-80-87500-55-2 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords demografia * seniori * nástroje marketingové Annotation Rozličné vnímanie seniorov spoločnosťou v EÚ a na Slovensku. Marketingové aktivity zamerané na seniorov. Faktory: presvedčenie o kvalite, komplexnosť služby, poradenstvo pri obstaraní, dôraz pri zdravotnom úžitku produktu. Významnosť racionality u seniorov pri obstarávaní produktu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01937-009, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 247.3 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1