Number of the records: 1  

Marketing oriented on the seniors

  1. Title Marketing oriented on the seniors
    TranslationMarketing zameraný na seniorov
    Author infoMonika Matušovičová
    Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. pp. 73-78 CD-ROM. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 / Kolouchová Daniela ; Kita Jaroslav ; Karlíček Miroslav ; Current challenges of marketing and their application in practice International scientific conference. ISBN 978-80-87500-55-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords demografia * seniori * nástroje marketingové
    AnnotationRozličné vnímanie seniorov spoločnosťou v EÚ a na Slovensku. Marketingové aktivity zamerané na seniorov. Faktory: presvedčenie o kvalite, komplexnosť služby, poradenstvo pri obstaraní, dôraz pri zdravotnom úžitku produktu. Významnosť racionality u seniorov pri obstarávaní produktu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01937-009, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF247.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.