Number of the records: 1
Marketingová koncepcia pre neziskový sektor
Title Marketingová koncepcia pre neziskový sektor Parallel title Marketing concept in the nonprofit sector Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 7-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Note KEGA 018EU-4/2014 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti Keywords organizácie neziskové * organizácie nevládne * organizácie ziskové * spolupráca podnikov * marketing * fundraising Annotation Postavenie a význam neziskového sektora v národnej ekonomike. Počet mimovládnych neziskových organizácií v SR počas rok 2002-2010. Marketingové partnerstvo ziskového a neziskového sektora. Dvojzložkový cieľový trh neziskovej organizácie. Formy účinnej spolupráce ziskového a neziskového sektora - fundraising a dobročinný marketing. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01863-002, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 435.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1