Number of the records: 1  

Improving the Quality of Services Offered by the Catering and Hotel Company, on the Basis of Customer's Opinion Survey

  1. Title Improving the Quality of Services Offered by the Catering and Hotel Company, on the Basis of Customer's Opinion Survey . 1
    TranslationZvyšovanie kvality služieb, ponúkaných stravovacou a hotelovou spoločnosťou na základe prieskumu názorov zákazníkov
    Author infoSzymon Dziuba, Malgorzata A. Jarossová, Agata Konieczna
    Author Dziuba Szymon
    Co-authors Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Konieczna Agata
    Source documentFood production improvement, Improving the quality of services offered by the catering and hotel company, on the basis of customer's opinion survey. Pp. 33-52 [1 AH]. - Celje : Faculty of Logistics, University of Maribor, 2014 / Szołtysek Katarzyna ; Šatanová Anna. ISBN 978-961-6562-95-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords analýzy * manufaktúry * priemysel potravinársky * hotelierstvo * gastronómia * mienka verejná * priemysel potravinársky * kvalita potravín
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01389-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.