Number of the records: 1  

Impact of consumer values on effective advertising message development

  1. Title Impact of consumer values on effective advertising message development
    TranslationÚčinok spotrebiteľských hodnôt na rozvoj efektívnej reklamnej správy
    Author infoBarbora Paholková, Sherzod Karimov
    Author Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. pp. 135-140 [CD-ROM]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2014 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-3993-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords preferencie spotrebiteľské * hypotézy * komunikácia marketingová
    AnnotationRebríček hodnôt spotrebiteľa a vyvodenie hypotéz o jeho správaní. Testovanie hypotéz modelom MECCAS.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01933-009, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti600.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.